ARPADERESİ TV TANITILABİLDİ Mİ?

07.10.2013 17:03

ARPADERESİ GERÇEK' DEN TV DE TANITILDIMI?

 

           ARPADERESİ KÖYÜ ÇEKİMLERİ MEDYA TV DE YAYINLANDI. YALÇIN LİMON KARDEŞİMİZİN KÜLTÜR KÖYÜMÜZDEKİ BÜYÜKLERİMİZİN, AHİRETE İNTİKAL EDEN DEDELERİMİZİN EBELERİMİZİN KULLANDIKLARI EŞYALARI MÜZE HALİNE GETİRMESİ BUNU TV KANALIYLA TÜM İZLEYENLERE DUYURMASI GÜZELDİ. YAPILAN RÖPÖRTAJ GÜZELDİ. ARPADERESİNİN SORUNLARI KONUŞULMADI, KÖYÜMÜZÜN GENEL GÖRÜNTÜLERİ YETERSİZDİ. MUHTARIMIZIN AÇIKLAMALARI ARPADERELİLERİ TATMİN ETMEDİ. MUHTARIN DERNEĞİ PARA DEPOSU OLARAK GÖRMESİ DERNEK KURAN GENÇLERİ ÜZDÜ.    

        Bu arada aklıma gelmişken Cuma Günü Arpaderesini tanıtan, Arpaderesinin kültürünü tanıtan Medya TV yayınını izledik, Valla eleştiri giibi olmasında bence yetersiz kaldı. Köyün genel görüntüsü ve geniş kapsamlı yaylada tarhana yapma, gelenek ve göreneklerimiz, yaşayış biçimimiz, inşallah bir dahaki proğramda daha geniş bir şekilde yayın yapılır. Yinede Salih beye kendi imkanlarıyla böyle bir poroğram yaptığı için teşekkür ediyoruz. Arpaderesi Muhtarının da genele hitap eden bir konuşması yoktu. Ben beklerdim ki Yeni kurulan derneğimiz hakkında güzel düşünceler beslediğini, desteklediğini el birliği ile zirveye ulaştıracağını söylemesi, Gençlerimizin bu çıktığı kutlu yolda başarılarının devamını istediiğini söyleyebilirdi. Köyümüzün gelişmesi için ihtiyaçlarının olduğu ve para yardımına ihtiyacı olduğu belli ama , Her sözünün başında bana para bana para demesi hoş değildi.Her türlü zorlukları kendi imkanlarıyla aşmaya çalışan gençlerimize bu emekleme aşamasında her türlü zorluğa gögüs geren Elleriyle iğneyle kuzu kazan gençlerimize yardımı yapmak yerine onları para deposu görmek bize yakışmıyor. kim soruyor ne yapıyorsunuz, ne derdiniz var. Hangi zorluklarla boğuşuyorsunuz. Arpaderesinin mezra olacağını röpörtaj yapan Salih bey sorduğunda cevap yetersiz kalmıştır. Arpaderesi bu sene muhtar seçimine katılacakmı? Siyaset yapmıyorum ama Ülkeyi İdare eden siyasi partilerin Köylerimizi yok saydığı, Köy tüzel kişiliğinin mal varlığının üzerine oturma planları karşısında Arpaderesi elini kolunu bağlayıp oturuyor. Köymüzün tarlarından evlerinden Emlak vergisi alınacağı, kimse aklına getirmiyor. Yazık. Yazık yazık. Muhtarımız ve köylümüz bu sınavda başarısız olmuşlardır. Emeklilerimizi köye çağırırken onlardan bir an evvel İkametgahlarını köye aldırmalarını özellikle istirham ediyorum. Ben sade bir vatandaşım Köyümü ve köylümü çok seviyorum. Belediyeler ve Köy Tüzel kişiliği yasalarının Köyümüze ve Köylümüze zarar vermesini istemiyorum. Saygılar. 
Ahmet ŞİMŞEK.